W zeszły czwartek swoją premierę miał mój trzeci program z serii Life Architect. Tym razem skupiłem się na przygotowaniu metodologii związanej z organizacją własnego życia i zarządzaniem sobą w czasie.

Przez ostatnie kilka lat zajmowałem się tematyką zarządzania czasem i praktycznie bez przerwy testowałem różne podejścia w praktyce. Biorąc pod uwagę mnogość projektów, którymi zarządzam cały czas, była to niezbędna część mojej pracy. Dopiero gdy uznałem, że mój sposób organizacji pracy:

a) wzmacnia moją produktywność i jakość wykonywanej pracy,

b) układa czas mojej pracy na tyle, że mam jej mniej, a w czasie wolnym mogę się swobodnie skupić na odpoczynku i innych rzeczach,

c) jest lekki, prosty, wygodny,

zdecydowałem się na zebranie mojej wiedzy i ułożenie jej w 5-etapowy program zmiany osobistej, Life Architect – Zarządzaj Swoim Czasem.

To pierwszy 5-etapowy proces, bo poprzednie edycje Life Architect mają po 10 etapów (Zaprojektuj Swoje Życie i Działaj oraz Zbuduj Prawdziwą Pewność Siebie). Mimo, że realizacja tego programu jest krótsza, bo trwa 15 dni (1 etap na 3 dni), to jest on bardziej intensywny niż poprzednie i ma więcej materiałów szkoleniowych video i ćwiczeń.