Temat, z którym spróbowałem się dla Was zmierzyć, przewija się przez tysiące forów internetowych na całym chyba świecie. Ponieważ każdy początkujący grafik zadaje sobie pytanie: „Gdzie i jak wypromować swoje prace?” Każdy chciałby zaistnieć w artystycznym świecie, być docenionym, tym bardziej, że niesie to za sobą późniejsze korzyści finansowe.

Chyba wszyscy gdzieś w głębi, pragną zarabiać dobre (najlepiej duże ) pieniądze – robiąc to co się lubi. Zanim więc weźmiemy się za robienie „wielkiej kasy” zadbajmy trochę o własną reklamę w sieci i nie tylko. Chodząc po moim rodzinnym mieście Tarnowie, można zauważyć na ścianie pewnej kamienicy olbrzymi billboard z napisem ”Strona internetowa = 2x więcej klientów”. Też tak uważam. Hasło jak najbardziej prawdziwe.

Z doświadczenia wiem, że po zrobieniu strony internetowej pewnego gabinetu kosmetycznego, drastycznie wzrosła liczba jego klientów, mimo iż miał za sobą kilku letnią nieprzerwaną działalność. To proste, po zaistnieniu w sieci – otworzył się dla niego nowy rynek. Klienci, szukający szybko, bez wychodzenia z domu, informacji o: cenach, promocjach , godzinach otwarcia itp…… A więc: reklama + kompletna informacja = Zysk!

Zanim więc weźmiemy się za wyrabianie swoich potencjalnych odbiorców a co za tym idzie: „wielkiej kasy” zadbajmy trochę o własną reklamę w sieci jak i poza nią. Na początku musimy się jednak sporo natrudzić, aby ktokolwiek znalazł nasze internetowe portfolio. Zadbajmy o to by nasza strona ładnie się prezentowała (tutaj Was odsyłam do mojego wcześniejszego artykułu na temat projektowania własnego portfolio).

Tagi: grafik, projekty, reklama, portfolio.