Kampanie gospodarki odpadami to coś na co teoretycznie kładzie się nacisk od lat w Polsce. W zasadzie to co chcemy zaprezentować warunkuje nam to w jaki sposób przedstawimy nasz produkt, ideę czy ogólnie mówiąc treść. Spójrzmy więc to się robi. Jak ciekawie zaprezentować coś, co z zasady wieje nudą – technologię gospodarki odpadami.

Gospodarka odpadami – jak zareklamować?

Tutaj jest problem – jak pokazać w sposób atrakcyjny coś co w zasadzie mało kogo interesuje, zajmuje od cholery miejsca i czasu żeby wszystko opowiedzieć i co gorsze z czasem staje się coraz bardziej brudne i mało estetyczne? Najlepiej zrobić to w miarę szybko, dynamicznie i efektownie. inie technologiczne często ciągną się w nieskończoność i kilkukrotnie zawijają pod sufitem hali. Jak zainteresować widza czymś co potrzebuje co najmniej dwóch godzin żmudnych opowieści? Czy jest to w ogóle wykonalne – czytajcie dalej.

Gruz pełen dynamiki

Czy parę belek, cegieł i sterta kamieni może być w jakiś sposób atrakcyjna? Czy gospodarka odpadami budowlanymi to coś czym da się zainteresować potencjalnych klientów? Okazuje się, że tak – spójrzcie na poniższe video.

Tagi: gospodarka odpadami, kampanie, reklama, promocja.